مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-20سياسي

باید در برابر فشارهای غیرکارشناسی برای گسترش آموزش پزشکی ایستاد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی متوازن سازی ظرفیت های حوزه آموزشی را موضوع مهم و اساسی در برنامه ریزی و عدالت آموزشی دانست و گفت: با تصویب این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزرات بهداشت می توان در مقابل برخی فشارهای غیرکارشناسی برای گسترش بی رویه .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی متوازن سازی ظرفیت های حوزه آموزشی را موضوع مهم و اساسی در برنامه ریزی و عدالت آموزشی دانست و گفت: با تصویب این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزرات بهداشت می توان در مقابل برخی فشارهای غیرکارشناسی برای گسترش بی رویه آموزش پزشکی ایستادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید سعید رضا عاملی جلسه 148 ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: توجه ما به اصل جمهوری اسلامی باید دقیق و عمیق باشد و ظرفیت های علم و فناوری کشور را به سمت استقرار و قوت و قدرت بیشتر و ایران قوی پیش ببریم.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله العظمی بهجت می فرمودند انسان وقتی عضوی از بدنش دچار درد می شود توجهش فقط به این عضو است و به سایر اعضا کمتر توجه می کند و قدرت توجه به سایر ظرفیت های خودش را ندارد .

در جمهوری اسلامی نیز گاهی دردهایی داریم و ذهنمان بیشتر متوجه این دردها می شود و توجه به برکات نعمت عظیم انقلاب اسلامی که میراث امام خمینی (ره) و خون شهیدان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در برابر فشارهای غیرکارشناسی برای گسترش آموزش پزشکی ایستاد

باید در برابر فشارهای غیرکارشناسی برای گسترش آموزش پزشکی ایستاد