مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-20فرهنگي

لطفا زود قضاوت نکنیم/ تجربه آزمایی در یک نقش متفاوت


یکی از بازیگران سریال تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی که در روزهای اخیر آخرین قسمت های آن از شبکه یک سیما پخش سیما از تجربه متفاوت حضورش در یک مجموعه داستانی سخن گفت.

- یکی از بازیگران سریال تلویزیونی احضار به کارگردانی علیرضا افخمی که در روزهای اخیر آخرین قسمت های آن از شبکه یک سیما پخش سیما از تجربه متفاوت حضورش در یک مجموعه داستانی سخن گفت.

مریم یوسف یکی از بازیگران سریال احضار که طی سال های گذشته علاوه بر حضور در آثار صحنه ای و تلویزیونی سابقه همکاری با علیرضا افخمی در سریال های پنجمین خورشید و پرستاران را دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تجربه حضور در سریال احضار که این روزهای آخرین قسمت های پخش خود را پشت سر می گذارند، توضیح داد: مدتی قبل از آغاز مراحل تصویربرداری، عوامل سریال با بنده تماس و پیشنهاد بازی در نقش فاطمه (همسر شخصیت علی اکبر سریال با بازی علی دهکردی) ارائه دادند.

شخصیتی که به لحاظ سنی 18 تا 20 سال بزرگتر از سن من بود و طبیعتا می توانست برای من به عنوان یک بازیگر چالش بسیار مهم و جذابی به حساب آید به همین جهت با وجودی که در آن زمان هنوز فیلمنامه هم تکمیل نشده بود، اما به دلیل فضای جالب توجهی که این نقش برایم داشت علاقه مند شدم تا در کار حضور داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا زود قضاوت نکنیم/ تجربه آزمایی در یک نقش متفاوت

لطفا زود قضاوت نکنیم/ تجربه آزمایی در یک نقش متفاوت