مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-20اقتصادي

تحرک جدی در ساخت و عرضه ی مسکن


معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که برنامه ی اصلی دولت اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که در کل کشور آغاز شده و به موجب آن در شهرهای جدید 130 هزار واحد مسکونی را احداث می کنیم.

- حبیب الله طاهرخانی، امروز (پنجشنبه _ 30 اردیبهشت ماه) در بازدیدی که از شهر جدید بهارستان اصفهان داشت، اظهار کرد: ساخت مسکن مهر در کشور مراحل پایانی خود را طی می کند و واحدهای باقی مانده ی این پروژه تا پایان کار دولت دوازدهم به مردم تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: برنامه ی اصلی دولت اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که در کل کشور آغاز شده و در شهرهای جدید 130 هزار واحد مسکونی را در قالب این طرح احداث می کنیم.

در بهارستان اصفهان نیز احداث 3500 واحد مسکونی در قالب ثبت نامی را آغاز و یک هزار واحد دیگر را با مشارکت بخش خصوصی احداث می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همزمان واگذاری هایی را به نهادها داشته ایم و تامین زمین آن ها را نیز انجام داده ایم و در ماه های آتی این پروژه ها آغاز خواهد شد.

طاهرخانی گفت: این پروژه ها نویدبخش تحرک جدی در ساخت و عرضه ی مسکن خواهد بود که در اصفهان و سراسر کشور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: قیمت های طرح اقدام ملی مسکن بر اساس مصوبه ی شورای مسکن کشور تعیین شده و هر کسی که در این قالب با ما کار کند از او استقبال می کنیم و از این قالب نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرک جدی در ساخت و عرضه ی مسکن

تحرک جدی در ساخت و عرضه ی مسکن