مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-20اقتصادي

افزایش تسهیلات تبصره ای طرح بازآفرینی شهری


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به افزایش تسهیلات تبصره ای طرح بازآفرینی شهری، گفت: در طرح بازآفرینی شهری همت آباد با تجمع 23 واحد مسکونی با کیفیت نامرغوب، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به افزایش تسهیلات تبصره ای طرح بازآفرینی شهری، گفت: در طرح بازآفرینی شهری همت آباد با تجمع 23 واحد مسکونی با کیفیت نامرغوب، 72 واحد مسکونی با کیفیت مرغوب ساخته شده است.

مهدی عبوری امروز (پنجشنبه-30 اردیبهشت ماه) در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان با مشارکت مردم، اظهار کرد: یکی از پروژه های موفق بازآفرینی در سطح کشور، همت آباد است که با اعتماد اهالی آن به تعاونی این مجموعه، امروز شاهد بهره برداری از فاز اول طرح بازآفرینی شهری در این محله هستیم.

وی با بیان اینکه در این پروژه شاهد برگشت کیفیت زندگی با محوریت توسعه محله هستیم، افزود: در طرح بازآفرینی شهری همت آباد با تجمع 23 واحد مسکونی با کیفیت نامرغوب، شاهد تبدیل آن به 72 واحد مسکونی با کیفیت مرغوب هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه با مصوبه هیات وزیران تسهیلات تبصره ای در بافت های ناکارآمد افزایش یافته است، گفت: تسهیلات تبصره ای از 60 میلیون تومان به 120 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تسهیلات تبصره ای طرح بازآفرینی شهری

افزایش تسهیلات تبصره ای طرح بازآفرینی شهری