مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-20سياسي

حمایت جمعیت ایثارگران قم از آیت الله رییسی


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای حمایت خود از آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و از مردم قم برای تحقق شعار هرخانه یک ستاد دعوت به همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه حمایت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم آمده است: ابلاغ بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری( دام ظله العالی)، بیانگر آغاز عصری جدید از حیات انقلاب اسلامی و ترسیم نقشه راه برای آینده آن در قالب یک منشور مهم برای نسل های جدید و ایجاد تمدّن نوین اسلامی و در نهایت طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) است.

در این اطلاعیه افزوده شده است: در این شرایط طاقت فرسا و مشکلات اقتصادی و معیشتی که بواسطه عدم تدبیر و وادادگی دولت فعلی بر مردم نجیب ایران وارد آمده راهی جز روی کار آمدن رییس جمهوری کارآمد و مردمی وجود ندارد که شایسته ترین فرد میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حضرت آیت الله رییسی است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: عملکرد آیت الله رییسی در مدت ریاست بر قوه قضاییه نشان می دهد که در راستای اجرای توصیه های بیانیه گام دوم انقلاب مانند تغییر مناسبات اشتباه، میدان دادن به جوانان درقوه قضاییه، برخورد سریع و قاطع با فساد، توسعه عدالت، رسیدگی به مشکلات اقتصادی و بن بست شکنی در رفع آنها، حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جمعیت ایثارگران قم از آیت الله رییسی

حمایت جمعیت ایثارگران قم از آیت الله رییسی