مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-20اقتصادي

پایان کپرنشینی و آلونک نشینی در کشور در سال 1400


متعهد شده ایم در سال 1400 در فوری ترین اقدام مسأله کپرنشینی و آلونک نشینی در کشور خاتمه یابد و بزرگترین پروژه در این خصوص در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

- پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری فاز اول پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان، اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز در اصفهان فاز مقدماتی یک گام ضروری در اصلاح بافت فرسوده و خانه دار شدن مردم برداشته می شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شهرهای کشور از درون پوسیده شده و جذابیت زندگی را از دست داده و هزینه های بسیاری را به وجود آورده است که پیشبرد این برنامه ها با مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح های مسکن در کشور، افزود: متعهد شده ایم در سال 1400 در فوری ترین اقدام مسأله کپرنشینی و آلونک نشینی در کشور خاتمه یابد و بزرگترین پروژه در این خصوص در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

اسلامی با اشاره به اجرای پروژه بازآفرینی شهری در محله همت آباد اصفهان، تصریح کرد: موانع در این خصوص برداشته شده است و نیاز است طرح ها با سرعت بالا دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در پروژه های مسکن هزاران مشکل بود تا مسیر هموار شود و گاهی برخی ضوابط مانع مشارکت ها و پیشبرد اهداف می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کپرنشینی و آلونک نشینی در کشور در سال 1400

پایان کپرنشینی و آلونک نشینی در کشور در سال 1400