مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-20اقتصادي

ظرفیت های منطقه آزاد چابهار به کشورهای دیگر معرفی شود


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هندوستان با تاکید براینکه ارتباط بین تجار ایرانی، هندی باید به صورت مجازی هم فراهم شود تصریح کرد: چابهار در مسیر توسعه بوده و ظرفیت های آن باید به کشورهای دیگر معرفی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هندوستان با تاکید براینکه ارتباط بین تجار ایرانی، هندی باید به صورت مجازی هم فراهم شود تصریح کرد: چابهار در مسیر توسعه بوده و ظرفیت های آن باید به کشورهای دیگر معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی شاهرخی شامگاه چهارشنبه در نشستی با مدیران و فعالان اقتصادی چابهار، هدف از این دیدار را ایجاد ارتباطات مستقیم میان نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با دست اندرکاران داخلی دانست.

وی افزود: در این نشست ها کوشش می کنیم فرصت ها و موانع توسعه بندر چابهار و پروژه های مرتبط با آن را مرور و شناسایی کنیم تا در راستای وظایف محوله، حمایت های قابل ارائه از سوی وزارت امور خارجه را در مسیر درست خود قرار دهیم.

شاهرخی اظهار داشت: به ثمر نشستن تلاش های منطقه ویژه و بهره گیری از ظرفیت های خارجی، نیاز به استفاده از نظرات کارشناسان و هم افزایی همه حوزه ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های منطقه آزاد چابهار به کشورهای دیگر معرفی شود

ظرفیت های منطقه آزاد چابهار به کشورهای دیگر معرفی شود