مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-20اقتصادي

پروژه همت آباد اصفهان یکی از طرح های موفق بازآفرینی کشور است


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: پروژه همت آباد اصفهان یکی از پروژه های موفق بازآفرینی شهری در سطح کشور است.

- ، مهدی عبوری در آیین افتتاح فاز اول پروژه نوسازی و بازآفرینی محله همت آباد که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، پروژه همت آباد را یکی از پروژه های موفق بازآفرینی در سطح کشور دانست و اظهار داشت: اهالی این محله انصافاً همت کردند و با اعتماد به اعضای تعاونی غدیر، 24 واحد در فاز یک پروژه به بهره برداری رسید.

وی افزود: چند آیتم در این مجموعه مورد توجه راه و شهرسازی قرار گرفت که از جمله می توان به برگشت کیفیت زندگی با محوریت توسعه محله اشاره کرد؛ تجمیع 23 واحد نامرغوب و تبدیل به 72 واحد مسکونی با کیفیت، با همت راه و شهرسازی و شهرداری اصفهان میسر شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: با پیگیری وزیر راه و مصوبه اخیر هیأت وزیران، تسهیلات تبصره ای در بافت های ناکارآمد افزایش یافت که در پروژه همت آباد نیز اتفاق افتاد که براین اساس تسهیلات تبصره ای پیش تر 60 میلیون تومان بود که به 120 میلیون تومان افزایش یافته است که اگر سازنده دارای صلاحیت ماده چهار از مجموعه بازآفرینی شهری ایران باشد 300 میلیون تومان بابت ساخت هر واحد مسکونی و افزایش سقف ودیه مسکن از 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه همت آباد اصفهان یکی از طرح های موفق بازآفرینی کشور است

پروژه همت آباد اصفهان یکی از طرح های موفق بازآفرینی کشور است