مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-20سياسي

جلسات کارشناسی برای پیشنهاد محدوده منطقه آزاد اردبیل برگزار می شود


جلسات کارشناسی با حضور صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی برای بررسی و تعیین محدوده پیشنهادی برای منطقه آزاد استان اردبیل در اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبربهنام جو صبح امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در استان، تصویب مصوبه منطقه آزاد استان اردبیل در مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرصتی مناسب برای توسعه اقتصادی استان اردبیل است.

وی افزود: برای تعیین محدوده پیشنهادی جهت قرارگیری در منطقه آزاد استان اردبیل، مقرر شد تا جلساتی را با حضور کارشناسان و صاحبنظران و فعالان حوزه اقتصادی در اتاق بازرگانی اردبیل و در جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شود و از هر شهرستان نیز یک کارشناس در این جلسات حضور داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: محدوده منطقه آزاد باید شرایط خاص خود را برای قرارگیری در این منطقه داشته باشد؛ لذا نیازمند بحث و بررسی های کارشناسی بوده و از این رو باید با اجماع نظر و استفاده از دیدگاه های کارشناسی و دقیق با انتخاب بهترین محدوده برای منطقه آزاد استان اردبیل گام مثبتی در توسعه اقتصادی استان انجام گیرد و سمت و سوی توسعه استان با استفاده از نظرات کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات کارشناسی برای پیشنهاد محدوده منطقه آزاد اردبیل برگزار می شود

جلسات کارشناسی برای پیشنهاد محدوده منطقه آزاد اردبیل برگزار می شود