مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-20سياسي

باید خود را برای انتخاباتی پرشور آماده کنیم


باید خود را برای انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری آماده کنیم تا مبادا افرادی که با اصل نظام سنخیتی ندارند و همچنین دشمنان نظام از حضور کم رنگ مردم خوشحال شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری فاز اول پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان، اظهار کرد: اگر یک روز ساختن برج های بزرگتری در جهان معیار توسعه بود، امروز پرورش و ساختن نگرش ها و فکرها معیار توسعه است.

استاندار اصفهان ادامه داد: کارهای بزرگی که انقلاب اسلامی انجام داده به سمع و نظر مردم نمی رسد و دستگاه های تبلیغاتی به خوبی نتوانسته اند ترسیم کنند که انقلاب اسلامی چه خدمات و برکاتی را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی افزود: نتوانسته ایم برای مردم و به ویژه نسل جوان ترسیم کنیم که حتی در حوزه های عمرانی چه نداشته ایم و امروز در سایه انقلاب چه به دست آورده ایم.

   رضایی با اشاره به پیشرفت های بسیار خوب کشور در حوزه های عمرانی در سال های پس از پیروزی انقلاب، تأکید کرد: همه مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید خود را برای انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری آماده کنیم تا مبادا افرادی که با اصل نظام سنخیتی ندارند و همچنین دشمنان نظام از حضور کم رنگ مردم خوشحال شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خود را برای انتخاباتی پرشور آماده کنیم

باید خود را برای انتخاباتی پرشور آماده کنیم