مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-20حوادث

پدر و مادر قاتل و یادی از روزنامه نگار حادثه نویس


زادروز محمد بلوری البته مناسبت بهتری بود تا این اتفاق اما وقتی خواستیم عنوانی برای این جنایت به کار بریم یاد تعبیر «خفاش شب» افتادیم که روزنامه نگار کهنه کار ابداع کرد.

- زادروز محمد بلوری البته مناسبت بهتری بود تا این اتفاق اما وقتی خواستیم عنوانی برای این جنایت به کار بریم یاد تعبیر خفاش شب افتادیم که روزنامه نگار کهنه کار ابداع کرد.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در این چند روز که جامعه و افکار عمومی در شوک جنایت و در واقع جنایات پدر و مادری هستند که نام شان به خاطر قتل پسرشان بابک خرم دین، کارگردان بر سر زبان ها افتاد و بعد معلوم شد دختر و داماد خود را هم کشته و قطعه قطعه کرده اند، جدای جنبه های اجتماعی موضوع و از حیث رسانه ای دلم برای گزارشی به قلم محمد بلوری هم تنگ شده است و بیشتر به خاطرعنوانی که برای این ماجرا ابداع می کرد.

هنوز ندیده ام وشاید هم در 85 سالگی چند سطری برای نشریه ای یا تارنمایی نوشته باشد اما منظور آن گزارش های گرم با قابلیت تبدیل به فیلم سینمایی و عنوان هایی که به قاتلان می داد و تیتر مطبوعات و ورد زبان ها می شد و مشهورتر از همه هم خفاش شب .

دوست داشتم بدانم به خرم دینِ پدر که پسرکارگردان خود را کشته و با همدستی همسرش مُثله کرده چه لقبی می داد و روز بعد که باخبر می شد داستان محدود به فرزند کارگردان بابک خرم دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر و مادر قاتل و یادی از روزنامه نگار حادثه نویس

پدر و مادر قاتل و یادی از روزنامه نگار حادثه نویس