مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-20حوادث

انهدام بزرگترین باند قاچاق موبایل در شمال غرب کشور


مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: سه شبکه جاسوسی در مدت 58 روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی چهارشنبه شب در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در همین راستا و طی رصد شبانه روزی صورت گرفته در 58 روز گذشته اعضای سه شبکه جاسوسی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ناامن کردن ایران وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شناسایی و منهدم شدند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در 58 روز گذشته بیش از 38 تن مواد پیش ساز مخدر کشف و باند قاچاق 36 هزار گوشی موبایل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شده است.

وی همچنین با تشریح عملکرد 58 روز گذشته این اداره کل گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله جوجه های یک روزه و یک انبار داروی خارجی شناسایی و توقیف شد.

انهدام بزرگترین باند قاچاق موبایل در شمال غرب کشوروی، با اعلام آمار 58 روزه از انهدام بزرگترین شبکه قاچاق موبایل در شمال غرب کشور خبر داد و افزود: سربازان گمنام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام بزرگترین باند قاچاق موبایل در شمال غرب کشور

انهدام بزرگترین باند قاچاق موبایل در شمال غرب کشور