مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-20سياسي

اجرای مانور جمع آوری ماینر توسط برق شیراز


مانور شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هدف مقابله با برق های غیرمجاز و جمع آوری دستگاه های استخراج رمزارز (ماینر)، در محدوده 24 امور و ناحیه این شرکت آغاز شد.

- ایسنا/فارس مانور شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هدف مقابله با برق های غیرمجاز و جمع آوری دستگاه های استخراج رمزارز (ماینر)، در محدوده 24 امور و ناحیه این شرکت آغاز شد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز پنجشنبه 30 اردیبهشت در حاشیه آغاز مانور پیک سایی به خبرنگاران گفت: این مانور جهادی با هدف پیک سایی و کاهش بار غیرمجاز شبکه، در سراسر محدوده تحت مدیریت این شرکت، اجرایی شده است و تا پایان روز جمعه 31 اردیبهشت ادامه دارد.

محمدرضا منصوری صبا، یکی از اهداف اجرایی شدن این مانور که همزمان با سراسر کشور، عملیاتی شده است را، کمک به عبور بدون تنش و موفق از پیک بار تابستان ذکر و خاطرنشان کرد: اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شیراز برای فراهم کردن بستر تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز مشترکان، محدود به این مانور و همین دو روز نیست و تداوم داشته است.

منصوری صبا با یادآوری اینکه در این مانور 24 امور و ناحیه تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز، مشارکت خواهند داشت، گفت: در این مانور از هر امور حداقل 2 گروه اجراییات مشارکت دارد و هر اکیپ بین 2 تا 3 نفر را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور جمع آوری ماینر توسط برق شیراز

اجرای مانور جمع آوری ماینر توسط برق شیراز