مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-20اقتصادي

بهترین مسیر برای رفاه معنی دار جامعه را مهیا خواهیم کرد


ما به دنبال این هستیم تا با وصف مشکلات و وضعیت نامناسب فعلی در کشور، بهترین مسیر را شناسایی و رفاه معنی دار جامعه انسانی را مهیا کنیم.

- به نقل از صدا و سیما، فرهاد دژپسند امروز در همایش اقتصاد هوشمند اظهار داشت: زمانی که موقعیت ایران با دیگر کشورها را مورد مقایسه قرار می دهیم شاهد هستیم که ایران به لحاظ منابع در جهان مانند نفت، گاز و معادن در بهترین موقعیت قرار دارد و قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: با توجه به موقعیت بسیار مطلوبی که ایران از آن برخوردار است و برخوردار بودن از چنین منابعی، این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد که با توجه به وجود چنین منابع سرشاری شاخص هایی چون درآمد سرانه تولید و شاخص رفاه در چه موقعیت و وضعیتی قرار گرفته اند.

دژپسند خاطرنشان کرد: ایران از سال 1327 برنامه های بسیار زیادی در راستای توسعه در دستور کار قرار داد و تصمیماتی زیادی را اتخاذ کرد تا به توسعه دست پیدا کند.

اما زمانی که ایران را با دیگر کشورها مورد مقایسه قرار می دهیم شاهد هستیم که با وجود تلاش های صورت گرفته، دیگر کشورها توانسته اند در زمینه توسعه اقتصادی از ایران سبقت بگیرند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: موضوعی که مدنظر است پیدا کردن علت این موضوع است، اصلی ترین علت این امر ناشی از آن است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مسیر برای رفاه معنی دار جامعه را مهیا خواهیم کرد

بهترین مسیر برای رفاه معنی دار جامعه را مهیا خواهیم کرد