مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-20ورزشي

مقصر شکست برابر ایرانجوان بوشهر هستم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: مقصر صد در صد شکست برابر ایرانجوان بوشهر هستم و باید این شکست را در تبریز جبران کنیم.

- با اشاره به شکست هفته هجدهم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: اولین چیزی که به ما ضربه زد غرور ما پیش از دیدار برابر تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بود و نباید این تیم را دست کم می گرفتیم.

وی افزود: ما از ابتدای فصل به دنبال ارائه فوتبال زیبا بوده ایم اما دیدار برابر ایرانجوان بوشهر به ما نشان داد که به فوتبال زیبا امتیازی نمی دهند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه مستحق شکست نبودیم، گفت: بوشهری ها در طول 90 دقیقه 2 توپ به روی دروازه ما آوردند که توانستند روی یک ضربه پنالتی یک گل بزنند.

طلایی منش خاطرنشان کرد: گل دوم این تیم هم هر 100 سال یکبار در فوتبال رقم می خورد در حالی که ما بیش از 20 موقعیت صد در صد گلزنی کسب کردیم و در دقیقه 88 نیز پنالتی از دست دادیم که حداقل حق مان تساوی بود.

وی با بیان اینکه مقصر صد در صد این شکست من هستم، بیان کرد: به عنوان یک سرمربی بنده حق اشتباه ندارم و این دیدار درس بسیار بزرگی به ما داد و خدا را شاکر هستیم هنوز هم دیر نشده و 8 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر شکست برابر ایرانجوان بوشهر هستم

مقصر شکست برابر ایرانجوان بوشهر هستم