مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-20اقتصادي

روحانی: مهم این است که از پا نیفتادیم


رییس جمهور در شصت و هشتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید طرح های ملی صنایع پتروشیمی وزارت نفت در استانهای خوزستان و بوشهر را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

- رییس جمهور در شصت و هشتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید طرح های ملی صنایع پتروشیمی وزارت نفت در استانهای خوزستان و بوشهر را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در ارتباط ویدئوکنفرانسی فرمان افتتاح پتروشیمی مسجد سلیمان، پتروشیمی سبلان- عسلویه و پتروشیمی اکسیر حلال عسلویه را با اعتبار یک میلیارد و 304 میلیون دلار صادر کرد.

افتتاح این طرح ها در حوزه پتروشیمی برای 2هزار و 454 نفر اشتغال به همراه دارد.

رییس جمهور پس از ارائه گزارش وزیر نفت درخصوص عملی شدن قول افتتاح 17 طرح پتروشیمی از ابتدای سال 99 تاکنون با آغاز بهره برداری رسمی 3 طرح پتروشیمی در استان های خوزستان و بوشهر، گفت: صنعت پتروشیمی از بخش های بسیار مهم برای کشور است که در دولت تدبیر و امید شاهد تحرک بسیار بزرگی در این حوزه بوده ایم.

روحانی با اشاره به حدود دو برابر شدن تولید محصولات پتروشیمی در این دولت از 56 میلیون تن به 100 میلیون تن، این موفقیت را افتخاری بزرگ برای کشور، دولت تدبیر و امید و برای همه کسانی که در این صنعت فعالیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: مهم این است که از پا نیفتادیم

روحانی: مهم این است که از پا نیفتادیم