مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-20اقتصادي

آغاز صادرات محصولات مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از 2 هفته آینده


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قرارداد پیش فروش محصول صادراتی اوره برای 500 هزار تن تولید مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان منعقد شده است و امیدواریم از دو هفته آینده صادرات محصول تولیدی این مجتمع را آغاز کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قرارداد پیش فروش محصول صادراتی اوره برای 500 هزار تن تولید مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان منعقد شده است و امیدواریم از دو هفته آینده صادرات محصول تولیدی این مجتمع را آغاز کنیم.

اکبر افتخاری در مراسم افتتاح فاز نخست پتروشیمی مسجدسلیمان که امروز (30 اردیبهشت ماه) با حضور ویدئوکنفرانس رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: این طرح در شمال خوزستان و در یکی از محروم ترین مناطق کشور یعنی مسجدسلیمان اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با وجود این طرح، اشتغال مناسبی برای حدود 4 هزار نفر در زمان اجرای طرح ایجاد شد و اکنون با بهره برداری از آن نیز برای حدود یک هزار و 500 نفر، ایجاد اشتغال شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه افتتاح پتروشیمی مسجدسلیمان اتفاق مناسبی برای خطه نفتخیز مسجدسلیمان است، گفت: پس از اکتشاف نفت در این شهرستان تاکنون، پروژه دیگری در این سطح در مسجدسلیمان اجرایی نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صادرات محصولات مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از 2 هفته آینده

آغاز صادرات محصولات مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از 2 هفته آینده