مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-20سياسي

برگزاری نخستین مرحله از آزمون ارزیابی حافظان قرآن در خراسان شمالی


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مرحله اول از شانزدهمین آزمون ارزیابی حافظان قرآن خراسان شمالی روز جمعه 31 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.

- رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی: برگزاری نخستین مرحله از آزمون ارزیابی حافظان قرآن در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مرحله اول از شانزدهمین آزمون ارزیابی حافظان قرآن خراسان شمالی روز جمعه 31 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.

حمزه بابایی مقدم، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اولین مرحله از آزمون ارزیابی حافظان قرآن، اظهار کرد: روز جمعه 31 اردیبهشت 1400، آزمون مرحله اول از شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم جهت تعیین تکلیف حفاظ ممتاز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

وی بیان کرد: این آزمون در استان خراسان شمالی با حضور 65 نفر از حافظان قرآن کریم در رشته های 10جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار می شود که از این تعداد 20 نفر از خواهران در رشته حفظ کل، 14 نفر از خواهران در رشته 20 جزء، 16 نفر از خواهران در رشته 10 جزء، 11 نفر از برادران در رشته حفظ کل، 2 نفر از برادران در رشته حفظ 20 جزء و دو نفر هم در رشته 10 جزء به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مرحله از آزمون ارزیابی حافظان قرآن در خراسان شمالی

برگزاری نخستین مرحله از آزمون ارزیابی حافظان قرآن در خراسان شمالی