مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-20سياسي

دانشگاه صاحب مکتب، می تواند مفاهیم علمی را به دانشجویان منتقل کند


دانشگاه باید بتواند صاحب مکتب، الگو و مدلی باشد که براساس آن ها بتواند سیاست ها، رویکردها و مفاهیم علمی را به دانشجویان خود انتقال و آموزش دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه باید بتواند صاحب مکتب، الگو و مدلی باشد که براساس آن ها بتواند سیاست ها، رویکردها و مفاهیم علمی را به دانشجویان خود انتقال و آموزش دهد.

   دکتر محمد کافی در مراسم نکوداشت هفته سرآمدی آموزش و مقام استاد که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط بسیار خاص، پویا و گذرایی در حوزه آموزش عالی رقم می خورد، اظهار کرد: اگر سالیان سال بعضی از استادان تغییری در جزوه و کتاب های شان رخ نمی داد و منابع شان عوض نمی شد، امروز و در این دوران، حوزه آموزش و آموزش عالی پویا نشده و آن تحولات در عملکرد اساتید اتفاق نیفتاده بود؛ که تمام حوزه های تخصصی و علمی نیاز به همراهی و روزآمدی با این تحولات را نیز دارند.

وی افزود: بسیاری از تغییرات پی در پی آیین نامه ها به این دلیل است که در حوزه آموزش عالی تغییراتی رخ دهد بنابراین نیاز است که آیین نامه و دستورالعمل های جدید به صورت مرتب صادر شود.

نکته مهم این روزها این است که باید از بُعد محتوا و روش انتقال و آموزش مطالب به جوانان نخبه دانشجو به یک رویکرد و استراتژی بسیار جدید و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صاحب مکتب، می تواند مفاهیم علمی را به دانشجویان منتقل کند

دانشگاه صاحب مکتب، می تواند مفاهیم علمی را به دانشجویان منتقل کند