مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-20اجتماعي

شهرداری اجازه برخورد با وانت بارهای میوه فروش را ندارد


مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: قانون اجازه برخورد با خودروهایی که ایجاد ترافیک و راه بندان می کنند مثل وانت بارهای میوه فروش را به شهرداری نداده و جمع آوری این خودروها بر عهده راهنمایی و رانندگی است که شهرداری نیز در .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: قانون اجازه برخورد با خودروهایی که ایجاد ترافیک و راه بندان می کنند مثل وانت بارهای میوه فروش را به شهرداری نداده و جمع آوری این خودروها بر عهده راهنمایی و رانندگی است که شهرداری نیز در این راستا آماده همکاری با نیروهای خدوم راهور است.

ابراهیم محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: رفع سد معبر بر عهده خدمات شهری مناطق شهرداری است، ولی برخورد با خودروهایی که ایجاد ترافیک و راه بندان می کنند (وانت بارهای میوه فروشی) طبق آیین نامه 159 و 163 راهنمایی و رانندگی وظیفه پلیس راهور است.

وی افزود: معضلاتی نظیر تشدید ترافیک شهری، درگیری، نزاع، تصادف، آلودگی صوتی و چندین موارد دیگر، ناشی از این مشکلات است که در جهت پیشگیری از آن، این سازمان با همکاری مناطق شهرداری در صدد حل مشکل و ساماندهی در محل های مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اجازه برخورد با وانت بارهای میوه فروش را ندارد

شهرداری اجازه برخورد با وانت بارهای میوه فروش را ندارد