مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-20اقتصادي

لزوم فروش املاک مازاد ادارات در همدان/ مولدسازی معادن تعیین تکلیف شوند


استاندار همدان با بیان اینکه باید سرعت بیشتری در اجرای طرح های نیمه تمام صورت گیرد گفت: دستگاه های اجرایی فروش املاک مازاد و اضافی را در دستور کار قرار دهند.

- ب‍ه گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه، و ستاد فرماندهی در زمینه تحقق برنامه راهبردی سه ساله توسعه استان به دست آماده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه 120 واحد تولیدی در استان همدان در سال گذشته احیا و به چرخه تولید برگشت اظهار کرد: جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های اولویت دار و مطالعه شده امری ضروری است.

  وی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی برای ارتقای ظرفیت تولید خود، از سیاست های جدی دستگاه های ذیربط باشد گفت: استفاده بهینه از ظرفیت، امکانات و خط تولید واحدهای تولیدی که احیای آن ها ممکن نیست، در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید سرعت بیشتری در اجرای طرح های نیمه تمام صورت گیرد و بانک ها نگاه ویژه تری به طرح های استان داشته باشند اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران، سازندگان و متقاضیان طرح های مختلف تعامل نزدیک داشته باشند.

  وی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در خدمت و حمایت از تولید کنندگان را رضایت بخش دانست و با بیان اینکه توجه به استارتاپ ها و کسب و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فروش املاک مازاد ادارات در همدان/ مولدسازی معادن تعیین تکلیف شوند

لزوم فروش املاک مازاد ادارات در همدان/ مولدسازی معادن تعیین تکلیف شوند