مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-20اجتماعي

آغاز محلول پاشی در جنگل های ارسباران/ مردم از ورود به منطقه خودداری کنند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از آغاز محلول پاشی جنگل های ارسباران منطقه کلیبر خبر داد و افزود: این اقدام در راستای مبارزه با آفات انجام گرفته و لازم است که مردم در طی مدت محلول پاشی از ورود به این منطقه خودداری کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از آغاز محلول پاشی جنگل های ارسباران منطقه کلیبر خبر داد و افزود: این اقدام در راستای مبارزه با آفات انجام گرفته و لازم است که مردم در طی مدت محلول پاشی از ورود به این منطقه خودداری کنند.

رحیم مهردادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای کنترل و مبارزه با آفات جنگل های ارسباران، مقرر شده از 31 اردیبهشت ماه تا 30 خرداد ماه سال جاری (به مدت یک ماه) به صورت تناوبی عملیات محلول پاشی بیولوژیک (B.

T) به وسیله هواپیمای ویژه انجام بگیرد.

وی متذکر شد: لذا در راستای پیشگیری از ورود هرگونه خسارت مالی و جانی در این خصوص افراد، گردشگران، بهره برداران و افراد بومی و هم چنین دام و احشام در مدت یاد شده به جنگل های ارسباران در شهرستان کلیبر وارد نشوند.

وی بیان کرد: مبارزه با آفات به خصوص آفت پروانه دم قهوه ای در جنگل های ارسباران نیازمند همراهی و همکاری آحاد مردم، مسئولان و به ویژه نمایندگان منطقه ارسباران در مجلس شورای اسلامی در راستای تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محلول پاشی در جنگل های ارسباران/ مردم از ورود به منطقه خودداری کنند

آغاز محلول پاشی در جنگل های ارسباران/ مردم از ورود به منطقه خودداری کنند