مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-20ورزشي

مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد+عکس


مراسم قرعه کشی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاههای کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ با حضور مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و نمایندگان باشگاهها، امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس، حسن کرباسی دبیر و فرشید سلطانی رییس سازمان تیم های ملی و دیگر مسوولان فدراسیون برگزار شد، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان پاورلیفتینگ از جمله مهدی فاطمی قهرمان سابق پاورلیفتینگ کشور حضور داشتند.

 همچنین ابوالفضل قناعتی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، معین الدینی مشاور فراکسیون ورزش مجلس، بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیگر نفراتی بودند که مراسم را از نزدیک مشاهده کردند.

در این مراسم ابتدا کلیپیی از تاریخچه پاورلیفتینگ در ایران و ثبت قرارداد تیم ها در سازمان لیگ پخش شد و آن گاه در کلیپی یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عایل پدر پاورلیفتینگ ایران گرامی داشته شد و از فرزندان وی هم تجلیل به عمل آمد.

در گروه اول 5 تیم  هیات استان کرمانشاه، دریاچه ارومیه، هیأت استان خراسان رضوی،  استحکام سازه شانی بابلسر و هیات فارس حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد+عکس

مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ برگزار شد+عکس