مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-20ورزشي

ناظم الشریعه:پاداش ملی پوشان فوتسال به زودی پرداخت می شود


سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:اقدام بسیار مثبت دیگری که در نشست ما با رییس فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال مورد تایید قرار گرفت، پرداخت پاداش باقیمانده تیم ملی فوتسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال کشورمان باید در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی حاضر شود.

به این منظور توجه ویژه به شرایط آماده سازی این تیم از دغدغه های اصلی کادرفنی به شمار می رفت که با برگزاری جلسات کارفنی با مدیران فدراسیون شرایط به سود تیم ملی فوتسال در حال تغییر است.

سید محمد ناظم الشریعه با اشاره به جلسات برگزار شده گفت:در نشستی که با رییس فدراسیون داشتیم بسیاری از نکات ریز و درشت مربوط به فوتسال و تیم ملی را بررسی کردیم.

همچنین جلسه ای با سرپرست کمیته فوتسال نیز برگزار شد که دید ایشان هم بسیار مثبت بود و موارد مرتبط با تیم ملی فوتسال را به ترتیب اهمیت آیتم بندی کردند و قرار شد هر هفته جلسه ای را با هدف رفع مشکلات موجود در برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص قراردادهای کادرفنی تیم ملی فوتسال، رییس فدراسیون معتقد به عقد قرارداد چهار ساله است.

پیرو این صحبت، در نشست با سراجی درباره کلیات موضوع بحث کردیم و پس از اینکه از نقطه نظرات و دید بسیار خوب وی آگاه شدیم، جزییات این موضوع را به خود سرپرست کمیته ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظم الشریعه:پاداش ملی پوشان فوتسال به زودی پرداخت می شود

ناظم الشریعه:پاداش ملی پوشان فوتسال به زودی پرداخت می شود