مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-20اقتصادي

18 پروژه اقتصاد مقاومتی امسال در چهارمحال و بختیاری جهت اجرا تعریف شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: 18 پروژه اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال 1400 توسط 10 دستگاه اجرایی در استان تعریف شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: 18 پروژه اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال 1400 توسط 10 دستگاه اجرایی در استان تعریف شده است.

علی شهریارپور 31 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عموما پروژه های اقتصادمقاومتی تعریف شده در سال 99 از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار هستند، گفت: چند پروژه به پیشرفت 100 درصدی رسیده اند، برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان هیچ گونه محدودیت اعتباری نداریم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه کشت های گلخانه ای، توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی و گل محمدی به پیشرفت صددرصدی رسید، اما پیشرفت فیزیکی پروژه هایی مانند دهکده فرش، تامین آب شرب مناطق روستایی و زیرساخت های مناطق گردشگری( ط کوهرنگ، سامان و چغاخور) حدود 10 درصد است و مدیران مربوطه باید روند کار را تسریع کنند.

شهریارپور در ادامه با اشاره به اینکه 18 پروژه اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال 1400 توسط 10 دستگاه اجرایی در استان تعریف شده است، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروژه اقتصاد مقاومتی امسال در چهارمحال و بختیاری جهت اجرا تعریف شده است

18 پروژه اقتصاد مقاومتی امسال در چهارمحال و بختیاری جهت اجرا تعریف شده است