مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-20حوادث

لزوم ورود جهاد کشاورزی به مناطق زلزله زده جاجرم و گرمه


معاون عملیات قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی با اشاره به تخریب دامداری ها در مناطق زلزله زده استان، گفت: جهاد کشاورزی برای تامین سر پناه دام ها تاکنون ورود نداشته است.

- اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله 5.

5 ریشتری طی روزهای گذشته در شهرستان های گرمه و جاجرم، برآوردهای میدانی از وضعیت خسارت های ایجاد شده توسط دستگاه های مختلف اجرایی و نیروهای جهادی انجام شده است.

معاون عملیات قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی با اشاره به آمادگی نیروهای جهادی برای کمک رسانی به این مناطق در شهرستان های گرمه و جاجرم، گفت: وقوع پس لرزه ها در منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت بسیاری در میان خانواده ها به خصوص مادران و فرزندان شده است که حمایت روانی از سوی دستگاه های متولی را می طلبد.

وی با تاکید بر تسریع تخریب و آواربرداری از منازل آسیب دیده و ناایمن، افزود: غذای گرم، وسایل گرمایشی و سرمایشی و همچنین اسکان موقت از دیگر نیازهای مردم زلزله زده به خصوص در روستاهای شورک و قزل حصار است.

حجت الاسلام پاکدامن گفت: امدادرسانی و حمایت های زیرساختی در حوزه کشاورزی و دامداری از جمله کاستی های وضعیت فعلی در گرمه و جاجرم است.

معاون عملیات قرارگاه صاحب الامر خراسان شمالی در انتها بیان داشت: جهاد کشاورزی از جمله نهادهای متولی در این حوزه بوده که تاکنون از نگاه مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود جهاد کشاورزی به مناطق زلزله زده جاجرم و گرمه

لزوم ورود جهاد کشاورزی به مناطق زلزله زده جاجرم و گرمه