مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-20سياسي

23 هزار جهادگر خوزستانی لوازم سرمایشی محرومان را تعمیر می کنند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: رزمایش 23 هزار نفری جهادگران خوزستان برای تعمیر لوازم سرمایشی محرومان، کمک شایانی به معیشت مردم می کند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: رزمایش 23 هزار نفری جهادگران خوزستان برای تعمیر لوازم سرمایشی محرومان، کمک شایانی به معیشت مردم می کند.

سردار حسن شاهوارپور در رزمایش 23 هزار نفری جهادگران استان خوزستان که امروز، 30 اردیبهشت ماه در حوزه مقاومت بسیج تندگویان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری بیش از 116 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است و امروز نیز 6200 بسته معیشتی آماده اهدا به محرومان و فقرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای پشتیبانی از طرح سردار سلیمانی که برای مبارزه با ویروس کرونا پیش بینی شده بود، یکی از پشتوانه های اصلی این طرح بحث توزیع بسته های معیشتی است که تقدیم خانواده های نیازمند می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: همچنین یکی دیگر از اقدامات مهم، تعمیر لوازم سرمایشی محرومان است که با توجه به شرایط تابستان در استان خوزستان و اینکه بسیاری از مردم با مشکلات جدی در این زمینه مواجه هستند، دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار جهادگر خوزستانی لوازم سرمایشی محرومان را تعمیر می کنند

23 هزار جهادگر خوزستانی لوازم سرمایشی محرومان را تعمیر می کنند