مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-20فناوري

پوشش 100 درصدی روستاهای استان یزد به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از پوشش 100 درصدی شبکه ملی اطلاعات در یزد قبل از اتمام برنامه ششم توسعه خبر داد.

- محمدرضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به دسترسی 337 روستای بالای 20 خانوار استان یزد به شبکه ملی اطلاعات، اظهار داشت: با صدور مجوز و تأمین اعتبار از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات لازم برای ایجاد پوشش اینترنت پرسرعت همراه در این روستاها توسط شرکت ارتباطات سیار به استان ارسال شده است و به زودی شاهد دسترسی همه روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به پوشش 100 درصدی روستاهای استان یزد به شبکه ملی اطلاعات، تصریح کرد: عملیات اجرایی 22 روستای باقی مانده نیز در دستور کار است تا آرمان دستیابی به این پوشش فراگیر در استان، تحقق یابد.

این مقام مسئول در ادامه تصحیح کرد: این پوشش فراگیر در شرایطی تحقق یافت که هدف برنامه توسعه ششم کشور مبنی بر دسترسی 80 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات، با اقدامات صورت گرفته در سطح وزارت ارتباطات، تلاش قابل تقدیر مجری کشوری طرح توسعه ارتباطات روستایی USO و هماهنگی و همکاری های استانی، استان یزد موفق شده قبل از اتمام برنامه ششم توسعه، 100 درصد از روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی روستاهای استان یزد به شبکه ملی اطلاعات

پوشش 100 درصدی روستاهای استان یزد به شبکه ملی اطلاعات