مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-20بين الملل

«محمد الضیف» فرمانده در سایه فلسطینی کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه لبنانی الاخبار ، امروز (پنجشنبه)، در گزارشی به معرفی فرمانده ناشناس کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرداخت که ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته در دو عملیات اطلاعاتی در ترور او ناکام ماند.

- به رغم تلاش های چندباره تل آویو برای ترور فرمانده کل شاخه نظامی حماس؛ اما این رژیم هنوز نتوانسته یک تصویر جدید از او به دست بیاورد و با به بن بست رسیدن تمام این تلاش ها، او را گربه ای با هفت جان لقب داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه لبنانی الاخبار ، امروز (پنجشنبه)، در گزارشی به معرفی فرمانده ناشناس کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرداخت که ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته در دو عملیات اطلاعاتی در ترور او ناکام ماند.

الاخبار درباره او نوشت که تا دیشب اسراییلی ها به صراحت می گفتند که ارتش دو بار در تلاش بوده تا محمد الضیف فرمانده کل و فرمانده ستاد کل کتائب القسام را ترور کند که موفق نشدند.

چند روز بعد، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از یک منبع در سازمان اطلاعات اسراییل خبر داد که که هشت بار اقداماتی نافرجام برای کشتن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد الضیف» فرمانده در سایه فلسطینی کیست؟

«محمد الضیف» فرمانده در سایه فلسطینی کیست؟