مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-20اقتصادي

15هزار زندانی دراصفهان وجود دارد/افزایش 80 درصدی اشتغال زندانیان


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: در حال حاضر 15 هزار زندانی در زندان های اصفهان وجود دارد که تاجایی که ممکن است باید از جمعیت آنها کاسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی حاج محمدی ظهر پنجشنبه در آیین آزادی زندانیان اصفهان و نشستی با نمایندگان گروه های جهادی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نباید همه توجه ها برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد معطوف شود، اظهار داشت: گروه های جهادی باید توجه داشته باشند که وقت گذاشتن برای زندانیان در واقع سرمایه گذاری خوبی است که می توان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و استحکام بنیاد خانواده ها از آن بهره برداری کرد.

لزوم حمایت از خانواده زندانیان وی با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان گفت: همه باید باور داشته باشند که خانواده زندانیان بی تقصیر هستند و حمایت از آنها امری واجب است و این حمایت ها باید در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی با بیان اینکه سه درصد از زندانیان کشور را زنان تشکیل می دهند، ادامه داد: نجات و هدایت زنان با توجه به اینکه یک خانواده را مدیریت می کنند تأثیری سه برابر نسبت به نجات زندانیان مرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15هزار زندانی دراصفهان وجود دارد/افزایش 80 درصدی اشتغال زندانیان

15هزار زندانی دراصفهان وجود دارد/افزایش 80 درصدی اشتغال زندانیان