مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-20اقتصادي

هم افزایی دستگاه های اجرایی استانی در تحقق طرح های بازافرینی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت ورود جدی تر فرمانداریها و دستگاه های اجرایی استان در تعریف و اجرای طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: - ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت ورود جدی تر فرمانداریها و دستگاه های اجرایی استان در تعریف و اجرای طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: هر ساله اعتباری بصورت متمرکز و ملی توسط راه و شهرسازی در قالب طرح بازافرینی شهری در استان تعریف شده و اجرا می گردد که لازم است از این اعتبار بهترین استفاده و بهره را در راستای هدف بازآفرینی و توانمند سازی محلات هدف برد.

محسن صادقیان در جلسه بازآفرینی شهری به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: اگر چه این طرح می تواند در قالب یک طرح یا طرحهای متعدد تعریف شده و در شهرهای استان اجرا شود ولی لازم است ما تعریف درستی از محله و تعریف پروژه ها داشته باشیم.

در حال حاضر تنها طرح موفق اجرا شده در استان در محله مهرپادین مهریز است.

مطالعات خوبی در این محله در همه ابعاد انجام و پروژه های موردی با مشارکت راه و شهرسازی و شهرداری مهریز تعریف و اجرا شده است.

وی درباره اجرای طرح بازآفرینی در مرکز استان گفت: مهمترین پروژه های بازآفرینی شهری یزد، پروژه های محله های حسن آباد و صدرآباد و اسکان از محلات ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی دستگاه های اجرایی استانی در تحقق طرح های بازافرینی

هم افزایی دستگاه های اجرایی استانی در تحقق طرح های بازافرینی