مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-20سياسي

تمهیدات شرایط کرونایی در جهت برگزاری انتخابات در فارس


رییس ستاد انتخابات فارس با تاکید بر لزوم آمادگی برای اجرای فرایندهای انتخاباتی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در دستور کار قرار دارد.

- ، احمد احمدی زاده در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات در فارس حفظ سلامت رأی دهندگان است.

وی افزود: افزودن تعداد شعب اخذ رأی و تغییر مکان برخی شعب از جمله راهکارهای مناسب برای تأمین سلامت مردم به شمار می رود و در حوزه اجرا همچنان که همیشه تاکید شده است مر قانون مبنای کار ما است.

رییس ستاد انتخابات فارس، تعامل منطقی با هیأت های نظارت و رصد فعالیت های انجام گرفته را از جمله مباحث مهم برای فرمانداران عنوان کرد و گفت: فرمانداران از همه ظرفیت های پشتیبانی دستگاه های اجرایی برابر قانون در برگزاری مناسب انتخابات بهره گیری کنند و در این راستا سلامت و امنیت انتخابات هدف اصلی ما است.

احمدی زاده تاکید کرد: جلسات ستاد انتخابات استان از این پس با فاصله زمانی کمتر و با هدف مرور بر آمادگی ها تشکیل و در هر جلسه تعدادی از فرمانداران شهرستان ها دعوت و علاوه بر مباحث کلی بصورت خاص آمادگی شهرستان ها با حضور فرمانداران مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شرایط کرونایی در جهت برگزاری انتخابات در فارس

تمهیدات شرایط کرونایی در جهت برگزاری انتخابات در فارس