مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-20دانش

افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در اصفهان


مرکز تحقیقات و آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت که شامل بخش های تخصصی قیر، آسفالت و بتن است، امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

- ایسنا/اصفهان مرکز تحقیقات و آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت که شامل بخش های تخصصی قیر، آسفالت و بتن است، امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه ی تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز، امروز (پنجشنبه-30 اردیبهشت ماه) توسط وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

براساس تفاهم نامه ی امضا شده میان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن ایجاد دفتر منطقه ای این مرکز در محل دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت نیز در این دانشگاه ایجاد شد.

بهره مندی از ظرفیت های علمی و توانمندی های محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، ارتقای قابل توجه کیفیت قیر، آسفالت و رویه های جاده ها و نیز، بهره گیری از فناوری های نوین به منظور طراحی بهینه و افزایش طول عمر راه ها از اهداف ایجاد این آزمایشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتقال تجهیزات آزمایشگاهی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به دانشگاه صنعتی اصفهان و استقرار آن ها در این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در اصفهان

افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در اصفهان