مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-20سياسي

شیرینی تصویب منطقه آزاد را با طرح مسائل حاشیه ای به کام مردم تلخ کنیم


شایسته نیست شیرینی تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل را با طرح مسائل حاشیه ای و بی مورد به کامل مردم تلخ کنیم.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: شایسته نیست شیرینی تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل را با طرح مسائل حاشیه ای و بی مورد به کامل مردم تلخ کنیم.

اکبر بهنام جو در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از راهکارهای اصلی در مسیر توسعه استان و زیرساخت مهم ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی است که به چهره توسعه ای استان شتابی مضاعف خواهد بخشید.

وی با بیان اینکه با پیگیری و همدلی مدیران و مسئولان استان و همچنین نمایندگان مجلس شاهد تصویب منطقه آزاد اردبیل هستیم، تصریح کرد: با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران به سرعت محدوده منطقه آزاد نیز در دولت به تصویب خواهد رسید.

استاندار اردبیل گفت: به شکل عجیبی سکوت معناداری را در برخی از رسانه ها و فضاهای مجازی با وجود تصویب منطقه آزاد و شیرینی و حلاوت آن شاهد هستیم در حالی که به دور از طرح مسائل حاشیه ای و تفرقه انگیز بهتر است اصل موضوع را به فال نیک گرفته و در کنار آن به مردم امید بدهیم تا استان اردبیل سرآغاز تحولی را به نظاره بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی تصویب منطقه آزاد را با طرح مسائل حاشیه ای به کام مردم تلخ کنیم

شیرینی تصویب منطقه آزاد را با طرح مسائل حاشیه ای به کام مردم تلخ کنیم