مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-20سياسي

ویژه مناسبت های دفاع مقدس ارتباط و پیوند نسلی ایجاد خواهد کرد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ویژه مناسبت های دفاع مقدس ارتباط و پیوند نسلی ایجاد خواهد کرد، گفت: برای ترویج این برنامه های باید تلاش بیشتری کرد.

- ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان فرهنگی و حوزه دفاع مقدس با موضوع برنامه های سوم خرداد ماه به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه اسلام دین وحدت است و تفرقه باعث عذاب در دنیا و آخرت می شود، ابراز داشت: حفظ انقلاب و ارزش های انقلاب از واجبات است.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل در حفظ انقلاب بازگو کردن حماسه های انقلابی و مبارزات و همچنین تاریخ ایران اسلامی شامل دفاع مقدس است، افزود: جلسات خاطره گویی یکی از راه های حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است.

دلاور مردی ها را فراموش نکنیم امام جمعه سمنان با بیان اینکه نباید از دلاور مردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس غافل شویم، بیان داشت: ما وظیفه داریم آثار شهدا را حفظ کنیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه انقلاب با حفظ آثار شهدا، حفظ می شود، تاکید داشت: آثار شهدا و دفاع مقدس راهنمای ما در جامعه خواهند بود لیکن ما معتقد هستیم که اگر می خواهیم شهدا را بشناسیم باید آثار آنان را بشناسیم که بزرگترین آثار شهدا، فتح خرمشهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه مناسبت های دفاع مقدس ارتباط و پیوند نسلی ایجاد خواهد کرد

ویژه مناسبت های دفاع مقدس ارتباط و پیوند نسلی ایجاد خواهد کرد