مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-20سياسي

بهره مندی از مشارکت مردم در پاسداری از آثار باستانی و تاریخی


باید پاسداری از ابنیه و آثار باستانی را از حیطه اداری فراتر ببریم و به جامعه بکشانیم و اقشار مختلف مردم را نسبت به حفاظت و پاسداری از آثار تاریخی حساس کنیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: باید پاسداری از ابنیه و آثار باستانی را از حیطه اداری فراتر ببریم و به جامعه بکشانیم و اقشار مختلف مردم را نسبت به حفاظت و پاسداری از آثار تاریخی حساس کنیم.

رحیم حیدری با اشاره به اینکه میراث فرهنگی ابزار کافی و لازم را برای پاسداری از ابنیه و آثار باستانی به همراه ندارد، اظهار کرد: باید پاسداری از ابنیه و آثار باستانی را از حیطه اداری فراتر ببریم و به جامعه بکشانیم و اقشار مختلف مردم را نسبت به حفاظت و پاسداری از آثار تاریخی حساس کنیم.

فرماندار لنگرود افزود: ابزار و تجهیزات ناکافی فقط محدود به آثار باستانی و تاریخی نیست بلکه در برخی از حوزه های دیگر نظیر منابع طبیعی، آب و جنگل ها هم با این چالش مواجه هستیم؛ اگر بتوانیم گروه های مختلف اجتماعی را حساس کنیم می توانیم دراین راستا بهتر عمل کنیم.

حیدری تصریح کرد: اگر این آثار باستانی را از شهرها بگیریم، روح از شهر خارج می شود، لذا در این شهرستان باید بتوانیم اقشار مختلف را دور هم جمع کنیم و از مشارکت آنان در پاسداری از آثار باستانی بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از مشارکت مردم در پاسداری از آثار باستانی و تاریخی

بهره مندی از مشارکت مردم در پاسداری از آثار باستانی و تاریخی