مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-20سياسي

اخلاق انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات رعایت شود


نماینده ولی فقیه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: اخلاق انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات رعایت شود.

- ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر پنجشنبه در نشست نقش احزاب در انسجام ملی و مشارکت عمومی که با حضور دبیران احزاب سیاسی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز به عنوان اولویت در جامعه مطرح است، افزایش مشارکت مردمی و نیز بالا بردن قدرت بینش سیاسی عموم جامعه است که این امر بدون حضور و اعلام وجود احزاب سیاسی قابل دستیابی نیست.

وی افزود: احزاب از هر طیف و جناحی باید با نگاه فراگیر و در مسیر الهی حرکت کنند تا پیروزی نهایی را برای خود داشته باشند، برای داشتن قدرت مردمی و پذیرش در میان جامعه نیازمند بدنه اجتماعی قوی هستند که این موضوع تنها با حضور در میان مردم و کسب اعتماد اقشار مختلف به دست می آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه باید در جا انداختن تحزب و نگرش حزبی فعال باشیم، عنوان کرد: نفرات منتسب به حزب و جریان اساسی، در صورتی که اهداف حزب شفاف و روشن بیان شود و بر اساس همان اهداف رفتار کنند، یقیناً برای مردم نیز قابل پذیرش تر خواهد بود.

وی ادامه داد: عرصه باید برای فعالیت تمام احزاب سیاسی در جامعه مهیا شود، وقتی نظام اجازه فعالیت به جریان های سیاسی مختلف داده، باید فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات رعایت شود

اخلاق انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات رعایت شود