مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-20سياسي

حضور مردم در انتخابات مهر باطل ملت به توطئه های دشمنان است


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در همه انتخابات ها برای دلسرد کردن و حضور حداقلی مردم تلاش های زیادی کرده که با هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همه توطئه ها شکست خورده اند و حضور مردم در انتخابات 28 خرداد ماه مهر باطل ملت به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی اکبر علیزاده برمی عصر امروز در گردهمایی روشنگری کارستان انتخاب در مصلی اراک اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مردم و بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده و در طول این سال ها با برگزاری انتخابات مختلف مردم نقش کلیدی و اثرگذار در این خصوص ایفا کرده اند.

وی افزود: تداوم و بقای بیان کرد: انتخابات یکی از مظاهر حضور جمهوریت در صحنه است و لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است، تاکید بر روی حضور حداکثری مردم در انتخابات بر اساس مبانی انقلاب انجام می شود که باید تحقق پیدا کند.

علیزاده ادامه داد: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان دهنده ایستادگی و پای کار بودن مردم بر روی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: دشمن در همه انتخابات ها برای دلسرد کردن و حضور حداقلی مردم تلاش های زیادی کرده که با هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همه توطئه ها شکست خورده اند و حضور مردم در انتخابات 28 خرداد ماه مهر باطل ملت به همه توطئه ها و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات مهر باطل ملت به توطئه های دشمنان است

حضور مردم در انتخابات مهر باطل ملت به توطئه های دشمنان است