مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-20اقتصادي

افزایش عمرکاری سگمنت های ماشین های ریخته گری مداوم در فولادمبارکه


رییس تعمیرگاه ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه از افزایش عمر کاری سگمنت های ماشین های ریخته گری مداوم به یک میلیون تن تختال با صرفه جویی بیش از 5 میلیارد تومان خبر داد.

- ، روح الله بیران وند اظهار داشت: در تمام فولادسازهای دنیا، عمر کاری یک میلیون تن تختال به عنوان هدف و معیار (بنچ مارک) برای سگمنت های ماشین های ریخته گری در نظر گرفته می شود و رسیدن به این میزان تولید به ازای هر سگمنت، نشان دهنده کیفیت مطلوب سیستم نگهداری و تعمیرات در ماشین های ریخته گری و تأمین قطعات استاندارد و بی عیب است.

ازاین رو کسب عمر یک میلیون تن تختال برای هر سگمنت، به عنوان شاخصی مهم در سنجش کیفیت نگهداری تعمیرات ماشین های ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: سگمنت های ماشین های ریخته گری مداوم مجموعه ای از دو ردیف غلتک هستند که یک ردیف در زیر تختال و ردیف دیگر روی تختال قرار می گیرد و علاوه بر حفظ کیفیت سطحی تختال، وظیفه حرکت دادن شمش به سمت انتهای ماشین ریخته گری را بر عهده دارند.

بیران وند ادامه داد: با توجه به اینکه تختال در حین حرکت در ماشین ریخته گری، نیروهای استاتیکی و داینامیکی بسیار سنگینی به تجهیزات و سازه ماشین وارد می کند، لازم است سگمنت های ماشین ریخته گری مجهز به سیستم های مختلفی ازجمله هیدرولیک، روانکاری برخط و خنک کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عمرکاری سگمنت های ماشین های ریخته گری مداوم در فولادمبارکه

افزایش عمرکاری سگمنت های ماشین های ریخته گری مداوم در فولادمبارکه