مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-20سياسي

پاسداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، احیای آثار اسلامی را به دنبال دارد


پژوهشگر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این که پاسداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، احیای آثار اسلامی را به دنبال دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، امیر سلمانی رحیمی در خصوص هشتم شوال سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع توسط وهابیت گفت: مناسبت هایی همچون تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع(ع) باید روزآمد شود و اهداف دشمنان از این واقعه باید برای نسل جوان بیشتر بازگو شود.

پژوهشگر بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در کمتر کشوری به اندازه سرزمین حجاز، آثار مربوط به قرون نخستین اسلام وجود داشته است، ابراز کرد: حساسیت بسیار زیاد وهابیان نسبت به قبرستان بقیع نشأت گرفته از وجود چهار امام شیعیان در بقیع است.

وی اظهار کرد: قبرستان بقیع مدفن چهار امام مظلوم شیعه، امام حسن مجتبی(ع)، امام سجاد(ع)، امام محمدباقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) است و از همین رو به عنوان سمبل و نمادی برای شیعیان محسوب می شود و موجب تقویت شیعه است.

سلمانی رحیمی افزود: از آنجایی که وهابیان نمی توانند ببینند که شیعه در کشورشان تا این حد عظمت پیدا کند و دارای نماد و موجودیت باشد به همین منظور از نزدیک شدن مسلمانان به ویژه شیعیان به این مکان مقدس جلوگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، احیای آثار اسلامی را به دنبال دارد

پاسداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، احیای آثار اسلامی را به دنبال دارد