مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-20ورزشي

راه یابی 8 بازیکن تنیس به مرحله نیمه نهایی تور جهانی شیراز


مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای انفرادی تور تنیس جهانی زیر 18 سال در شیراز پایان یافت و 8 بازیکن تنیس به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در بخش انفرادی پسران این رقابت ها که امروز در باشگاه فیوچرز شیراز برگزار شد، بلیا از روسیه با نتیجه  2 بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه به برتری دست یافت .

همچنین علی یزدانی با نتیجه 2 برصفر دیمیتری دولژنگو از روسیه را شکست داد، کسری رحمانی برابر سامیار الیاسی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد، و باران سویلر از ترکیه هم 2 بر صفر محمدپارسا افسری  از ایران را از پیش رو برداشت.

در بخش دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه  2 بر صفر ثنا گرکانی را مغلوب کرد، سوده اینجه  از ترکیه با نتیجه 6 بر صفر و 6 بر صفر مقابل پرنیا رکن آبادی از ایران تن به شکست داد ، مشکات الزهرا صفی  با نتیجه  6 بر چهار و 6 بر یک مقابل  ادا نومانگلو از  ترکیه پیروز شد و  مهرانه ظهوریان از ایران برابر دیده  پلات از ترکیه با نتیجه  6 بر چهار و 6 بر چهار مغلوب شد.

مرحله نیمه نهایی در بخش انفرادی این مسابقات جمعه 31 اردیبهشت ماه در شیراز بر گزار تا تکلیف فینالیست ها مشخص شود.

در جدول اصلی بازی ها و در بخش پسران ، 32 تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان، روسیه، دانمارک و رومانی و در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 8 بازیکن تنیس به مرحله نیمه نهایی تور جهانی شیراز

راه یابی 8 بازیکن تنیس به مرحله نیمه نهایی تور جهانی شیراز