مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-20سياسي

روند کند انتقال صنوف آلاینده در بیرجند


حداقل 20 سال از طرح بحث فرسایشی و نخ نما شده انتقال صنوف آلاینده از سطح شهر بیرجند می گذرد و اگر چه اقدامات خوبی برای تحقق این انتقال انجام شده اما هنوز این صنوف در شهر بیرجند مستقر هستند و فعالیت دارند و در عمل اتفاقی برای انجام این انتقال نیفتاده است.

- آلاینده ها که در سال 93 وجوهی برای آماده سازی اراضی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری به منظور استقرارشان از آنها اخذ شده و در ادامه در سال 97 مزایده اراضی برگزار و سپس در سال 98 به دلیل طرح ادعای مالکیت، بحث ابطال این مزایده و استرداد وجوه پیش آمد، با حضور در استانداری خواستار تعیین تکلیف و واگذاری هرچه سریع تر این اراضی شدند؛ آن ها همچنین مدعی شدند اراده ای برای تسریع در رفع مشکلات شان بعد از گذشت این همه سال وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت تعاونی صنوف آلاینده بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این دوستان، به حق، خواستار تسریع در تعیین تکلیف اراضی شهرداری برای واگذاری هستند.

دلیر افزود: آن ها می گویند چرا مزایده قبلی شهرداری باید بعد از گذشت 9 ماه ابطال شود و چرا این ابطال در همان ابتدای کار و در زمان خودش صورت نگرفت.

باید شرایط اصناف و افزایش هزینه ها مدنظر قرار گیرد وی اضافه کرد: در ادامه نیز مشکل مالکیت و وقفی بودن زمین در اسفندماه سال قبل با ورود دادستان مرتفع شد و حداکثر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کند انتقال صنوف آلاینده در بیرجند

روند کند انتقال صنوف آلاینده در بیرجند