مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-20سياسي

ظرف دو سال آینده 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین احداث می شود


معاون امور استان ها و مجلس کمیته امداد گفت: ظرف دو سال آینده 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین زیرپوشش کمیته امداد احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جعفر صباغیان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اظهار داشت:  گزارش کار مدیرکل سابق نشان از همکاری همه امدادگران و مسوولان استانی است که منجر به یک کارنامه خوب و قابل قبول برای آقای شیخی زاده شده است که این همراهی باید با مدیرکل جدید استمرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه حضرت امام راحل رسیدگی به محرومین بود چرا که این نظام، نظام محرومین و پابرهنگان بود و همین موجب شد کمیته امداد توسط امام راحل به عنوان دومین نهاد تاسیس شد.

صباغیان تصریح کرد: ماموریت ما در کمیته امداد در جهت رسیدگی به نیازمندان یکی از موضوعات اساسی است و با توجه به شرایط اقتصادی امروزه دچار جنگ اجتماعی هستیم بطوریکه موضوعات اجتماعی و فرهنگی در خانواده ها ناشی از فقر است و این ماموریت امداد در جهت خدمت رسانی به محرومین را دوچندان کرده است.

وی افزود: مهم ترین موضوع در کمیته امداد امام خمینی، اعتماد مردمی آن است چراکه هر زمانی امدادگران موضوعی را پیش خیرین مطرح می کنند با دل باز قبول می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف دو سال آینده 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین احداث می شود

ظرف دو سال آینده 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین احداث می شود