مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-20فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره حسین منزوی 2 هفته تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره حسین منزوی دو هفته تمدید شد که طبق آخرین آمار از 28 استان کشور به این جشنواره اثر ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نشست خبری نخستین دوسالانه حسین منزوی در زنجان با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به این برنامه ادبی برگزار شد.

دبیرعلمی نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی درباره فرآیند برگزاری این برنامع ادبی گفت: این جایزه ادبی در سه بخش کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 1396 تا 1398، بخش دوم مربوط به تک اثر (ارسال پنج اثر از سوی هر شرکت کننده) و بخش سوم در قالب پژوهش شامل پایان نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل حسین منزوی برگزار می شود.

اسماعیل امینی با تشریح جزییات برگزاری این جشنواره ادبی بیان کرد: در این جشنواره تمرکز بر روی غزل خواهد بود، اضافه کرد: حتی در بخش پژوهشی نیز به این نکته توجه ویژه شده است.

 دبیرعلمی نخستین دوسالانه جایزه ملی غزل گفت: برای هر سه حوزه همکاری سه داور کافی است و در نهایت 9 داور را برای جشنواره در نظر خواهیم گرفت، اما اسامی داوران تا زمان اعلام نامزدها مشخص نخواهد شد، اما قطعا از ظرفیت های استانی در این باره استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره حسین منزوی 2 هفته تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره حسین منزوی 2 هفته تمدید شد