مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-05-20بين الملل

واکنش سفارت ایران در لندن تجاوزات رژیم صهیونیستی


سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با ارسال نامه ای به نهادها، سازمان ها و موسسات اسلامی در لندن، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم و سرزمین فلسطین را شدیدا محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران، از همه نهاد های اسلامی در لندن خواسته است که قویا به صورت صدایی واحد دربرابر تجاوزگری این رژیم غاصب ایستادگی کنند و در جهت تحقق آرمان ها و حقوق مسلم مردم فلسطین تلاش نمایند تا در آینده ای نزدیک شاهد تحقق حقوق ذاتی مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف باشیم.

در بخشی از این نامه که به امضای کاردار ایران در لندن رسیده، آمده است:بیش از ده روز است که رژیم صهیونیستی در نهایت بی رحمی و وحشی گری برادران و خواهران و به ویژه کودکان فلسطینی را به معنای واقعی کلمه قتل عام می کند به طوری که تا کنون بیش از 226 تن از مردم مظلوم فلسطین و از جمله 61 کودک و 36 زن را به شهادت رسانده است.

تاریخ بار ها و بار ها به ما ثابت کرده است که سکوت یا بی تفاوتی سازمان های اسلامی دربرابر تجاوزگری های این رژیم غاصب، اشغالگران را در وحشی گری های خود جسورتر می کند و آنان، خون پاک و جان ارزشمند، مردم ستمدیده و آزاده فلسطین را بیشتر و بیشتر، قربانی خوی تجاوزگری و اشغالگری خود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سفارت ایران در لندن تجاوزات رژیم صهیونیستی

واکنش سفارت ایران در لندن تجاوزات رژیم صهیونیستی