مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-20سياسي

جهاد دانشگاهی با اقتضائات زمان خود را روزآمد می کند


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: خدمات جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است و همواره این نهاد سعی می کند با اقتضائات روز خدمات خود را به روز کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: خدمات جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است و همواره این نهاد سعی می کند با اقتضائات روز خدمات خود را به روز کند.

دکتر مهدی باصولی امروز در نشست رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با جهادگران دانشگاهی حوزه سلامت خراسان رضوی که در سالن شورای این سازمان برگزار شد، افزود: فعالیت های جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در دهه 60 با خدمات آزمایشگاهی شروع شد.

در حال حاضر این خدمات به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود؛ به طوری که این سازمان طی یک سال گذشته 100 هزار تست کووید 19 انجام داده که 30 هزار مورد آن رایگان بوده است.

وی به حمایت های مقام معظم رهبری از جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: در این راستا، ایشان بودجه ای را تحت عنوان طرح های فناورانه به جهاد دانشگاهی اختصاص دادند و این نهاد در این راستا 31 طرح فناورانه را در حوزه های فنی و مهندسی، پزشکی و کشاورزی تعریف کرد که به صورت میانگین این طرح ها دارای 70 درصد پیشرفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی با اقتضائات زمان خود را روزآمد می کند

جهاد دانشگاهی با اقتضائات زمان خود را روزآمد می کند