مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-20اقتصادي

اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا


معاون توسعه ی کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وزارت تعاون در مواجهه با کرونا حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات را در اختیار کسب و کار های آسیب دیده قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عیسی منصوری، امشب (پنجشنبه_30 اردیبهشت ماه) در کارگروه اشتغال شهرستان که در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار کرد: وزارت تعاون در مواجهه با کرونا و برای حفظ اشتغال و تداوم فعالیت کسب و کار های آسیب دیده، در 14 رسته اصلی و 858 زیر رسته، حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات را در اختیار کسب و کار های آسیب دیده قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این تسهیلات که با محوریت اشتغال انجام می شود، حدود 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات در حال پرداخت است، ادامه داد: در مرحله دوم به دلیل اینکه تمرکز آسیب دیدگی روی بخش خدمات بود، به صورت مستقل حدود 2 هزار میلیارد تومان در اختیار بخش گردشگری، حدود 1700 میلیارد در حوزه فرهنگ و هنر و 800 میلیارد تومان در حوزه ورزش به صورت تخصصی و از طریق دستگاه ها در اختیار واحد های کسب و کار قرار می گیرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در جلسات اخیر کارگروه فرعی ستاد کرونا در خصوص تداوم پرداخت ها تصمیم گیری شده و درباره ایجاد فرصت بیشتر در حوزه بازپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا