مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 22:052021-05-20حوادث

تاریخ حوادث پرونده ای مانند خرمدین ها دیده است؟


محمد بلوری، روزنامه نگار پیشکسوتی که او را به عنوان پدر حادثه نویسی مطبوعات ایران می شناسند، می گوید که داستان جنایی خرمدین ها یکی از عجیب ترین پرونده هایی است که در دوره 60 سال روزنامه نگاری دیده است و اگر می خواست برای این پرونده تیتر بزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این روزنامه نگار پیشکسوت درباره اینکه آیا در دوران روزنامه نگاری خود پرونده ای مشابه قتل خانوادگی خرمدین ها را که به این شدت اذهان عمومی را نگران و مضطرب کرده باشد را دیده است، می گوید: نمونه بارزی که به یاد دارم مربوط به بیش از 50 سال پیش است.

در آن پرونده، مردی حدودا 50 ساله در طی چند ماه، پنج مرد را با برنامه ریزی کامل به خانه دعوت کرد و بعد از بیهوش کردن، آن ها را به قتل رساند، جنازه هایشان را مثله کرد و به دور انداخت.

او ادامه می دهد: مرد قاتل بر این باور بود که هر یک از این پنج مرد با زنش رابطه نامشروع داشتند و به همین دلیل دست به قتل آن ها زد.

وجه اشتراک این پرونده با پرونده قتل خانواده خرمدین ها در این است که هر دو نفر با برنامه ریزی قتل ها را انجام دادند، از نظر سلامت روانی مشکلی نداشتند و هیچ یک نیز اظهار پشیمانی نکردند.

بلوری یادآور می شود: جالب است که آن زمان و در پرونده قدیمی نیز مقام های قضایی بر این باور بودند که با توجه به اینکه قتل ها برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ حوادث پرونده ای مانند خرمدین ها دیده است؟

تاریخ حوادث پرونده ای مانند خرمدین ها دیده است؟