مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 01:552021-05-20اقتصادي

منابع بودجه ای بر اساس سند آمایش سرزمینی هزینه شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بر ضرورت جهت گیری منابع بودجه ای استان در راستای سند آمایش سرزمین استان قم تأکید کرد.

- مهرداد غضنفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که بخشی از سیاست های ابلاغی از سوی مرکز به استان ها بدون توجه به شرایط خاص هر استان بوده و هست اظهار کرد: سند آمایش سرزمینی هر استان می تواند این إشکال را برطرف کند.

وی اضافه کرد: البته اولویت های اشاره شده در این سند به معنای زمان بندی اولویت ها نیست، بلکه لازم است تا این اولویت ها همزمان و بر اساس منابع و محدودیت ها پیگیری و دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه خواستار توجه دستگاه های مسؤول و همکار در راستای عملیاتی سازی این سند شد و اظهار کرد: بازنگری در نظر گرفته شده برای این سند می طلبد تا همه دستگاه ها درباره آن اظهارنظر کرده و این اظهارنظرها را منعکس کنند.

غضنفری سپس جهت گیری منابع بودجه ای استان را در راستای این سند، مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به این که دستگاه ها و بخش های مختلف برای خود اسنادی را در نظر می گیرند، بنابراین لازم است تا در تدوین این اسناد بخشی، نگاهی جدی به اسناد بالادستی مانند سند آمایش سرزمینی معطوف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بودجه ای بر اساس سند آمایش سرزمینی هزینه شود

منابع بودجه ای بر اساس سند آمایش سرزمینی هزینه شود