مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-21سياسي

آغاز اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اتوبوسرانی پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: نسبت به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری اقدام شده و تا پایان سال این طرح عملیاتی می شود.

- ، محمود ترفع با اعلام اینکه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، پرداخت معوقات و تحویل لباس کار رانندگان در دستور کار است، افزود: شرکت واحد به استناد قانون کار، نسبت به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری اقدام کرده و با توجه آغاز فرآیند اجرایی کار، انشاالله پس از اتمام کار مشاور و اخذ تاییدیه های لازم تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

وی همچنین اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خدمتی کارگران شرکت واحد با توجه به تخصصی شدن مشاغل و پست ها از سال های گذشته، با پیگیری های به عمل آمده مجوزهای لازم برای بازنگری طرح، اخذ و سال گذشته به تصویب هیئت مدیره شرکت رسیده است.

ترفع با بیان اینکه ملزومات حفاظت فردی مطابق قانون کار برای کارگران شرکت واحد، خریداری و تحویل شده است، تصریح کرد: در خصوص لباس کار نیز مناقصه برگزار شده و در حال تهیه آن هستیم، همچنین در خصوص موضوع شیر و کیک کارگران، سهمیه شیر تا پایان اسفند 1399 در فیش حقوقی ماه جاری پرداخت و برای فروردین و اردیبهشت به زودی اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اتوبوسرانی پایتخت

آغاز اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در اتوبوسرانی پایتخت